[chfleks19] Gerundia w liczbie mnogiej

Witold Kieraś wkieras w gmail.com
Pon, 28 Sie 2017, 07:46:50 UTC

Faktycznie, zostawiłem ten fragment instrukcji ze względu na spójność z
Korbą i zapomniałem o tym, ale zastanawiam się, na ile Korba świadomie i
celowo podtrzymała decyzję NKJP. Zwłaszcza że jednak w Korbie i w XIX w.
znakujemy gerundia i imiesłowy inaczej niż w NKJP. Spróbuję się porozumieć
z Włodkiem Gruszczyńskim w tej sprawie i ustalić, czy rzeczywiście celowo
tak zrobił.

Pozdrawiam
Witek