[chfleks19] Wątpliwości do superanotacji

Witold Kieraś wkieras w gmail.com
Pon, 28 Sie 2017, 09:51:39 UTC

Niestety, widać, że superanotacja to dla mnie nowe zadanie… :-/

chciałbym się upewnić, że ostateczne tagi w [1872_1.1, próbka 1] są
> właściwe:
>
> - "zbyt" w połączeniu "zbyt kosztowne" jest adv - w instrukcji jest "zbyt
> wysoki" jako przykład kontekstu dla part;

Powinien być part. Moja pomyłka. Do tego Morfeusz podpowiada tylko adv,
więc muszę dopisać do słownika.

> - skrót "i t d" ma lemat "i_tak_dalej", a "i t. d" (w tym samym zdaniu) -
> lemat "itd";

Skupiłem się na poprawieniu formy do uwspółcześnionej postaci (połączenie
segmentów w jeden) i oczywiście zapomniałem o lemacie. Powinien wyglądać
oczywiście tak: i_tak_dalej (z podkreślnikami).

> - "gummy" - ma wartość gen, podczas gdy inne rzeczowniki w tym wyliczeniu
> są w acc (narzucanym przez "rozpuszcza"); gen może byłby uzasadniony, gdyby
> chodziło do "tlenek gummy".

Tutaj też się skupiłem na poprawieniu transkrypcji formy i ewidentnie
zgubiłem wątek w tekście. Niestety problem polega na tym, że superanotator
nie może modyfikować tego, co wprowadził anotator. Może tylko stworzyć od
podstaw swoją własną odpowiedź. Stąd pomyłki generowane przez
superanotatora…

Dzięki za czujność. Bardzo się cieszę, że oglądasz wyniki superanotacji.
:-) Spróbuję to poprawić, choć nie wiem jeszcze, jak to wygląda od strony
technicznej.

A przy okazji wszystkim anotatorom zwracam uwagę na konieczność poprawiania
transkrypcji nie tylko w lematach, ale i w formach (ikonka z literą A)!

Pozdrawiam
Witek