[Kwantyfikatory] Monotoniczność a negacja

Agata Drozd agata.m.drozd w gmail.com
Wto, 3 Wrz 2019, 08:52:15 UTC

Dzień dobry,

jak w takim razie w praktyce należy anotować monotoniczność w takim
przypadku? Potraktować kwantyfikator w takim jako „niektórzy” i określić
monotoniczność tak jak w przypadku zdania twierdzącego, czy jednak
potraktować go jako „niektórzy nie” (pomimo zaznaczenia samego wyrażenia
„niektórzy”) i odwrócić monotoniczność?

niedz., 1 wrz 2019 o 11:44 Jakub Szymanik <jakub.szymanik w gmail.com>